Saturday 2 April 2011

migrain ? no way :\

Assalamualaikum Mah Luvly Readers <3 
Aku baru balik dari umah cousin aku . Saidathul Iqma a.k.a KakNgah/kakqema . 
tolong tolong dye n family buad persiapan mesyuarat keluarga malam ni .
tibe - tibe tengah aku kemas kemas ruang tamu,
sakit kepala melanda ~
tibe tibe je . I dont Know Why "~"
rase macam nak jatuh je . pening gyle ! 
kerje aku melambak lagi weh waktu tu . semua lintang pukang
[ I don't know what I've to do first ']
kerje yg diamanahkan la .
dah dah . pedulikan semua tu . aku sambung balik sapu sampah .
tibe tibe,sakit kepala gile gile . aku pening ! aku terus sandar kat dinding cube tenangkan diri [ rumah tu still sunyi sbb yg laen kt dapur,jarak dapur n ruang tamu rumah tu jauh ] ..
rase macam nak hantuk je kepale aku kat dinding :{
mmg aku takkan kasi tahu cousin aku tu even kiteorg rapatt . [ smpai sekarng dye tataw ape dh jadi tadi ]
aku just panggil dye minx tolong buadkan keje aku jap .
apakandaya,aku mmg takleh buad ape ape .
duduk jeee .
mmg cam semua nak tumbang . goyang2 .
dh jadi mcm ni,nak nges,aku thn jek .

takut takut tibe2 dye lalu ruang tamu,dye nampak aku nges .

bukan ape,aku taknak susahkan dye . 
aku mmpu urut2 je . dah okayy sket tu aku trus masuk bilik tido jap .
pukul 3 30 aku bangun,muke aku agk pucat .
Kakngah mmg pelik tengok muke aku kuar bilik . 
dye pandanggggg jee .


dye ade tanye,aku just ckp,
"tade ape lah,headache siket je' :)
dont worry sys .
dye thau aku tipu dye,
terus je dye pandang.aku tunduk .
dye kasi ubat tablet,aku tolak . [aku benci ubat]kesianla menyusahkan dye .
 lagipun malam ni ade mesyuarat . aku xnak menyusahkan dye asek tanye ak soklan kesihatan . :\
macam biase keje aku snap2 pic org . [toksu suruh dye nk msukkan dlm fb ]
 minx2 saket pale ni dh tade .
hopefully itu bukan migrain .sbb aku ingat lagi cikgu sekolah aku ckp,
kadang2,migrain ni asl dari genetic,sstegh tu,kes penyakit suke stress
wallahu'alam
mintak2 jauh .aminnnn ~ :)
aku nak kembali happy,kembali steady mcm hermione .(Y)
Haha XD merepekk :P
K,gtg now

No comments:

Post a Comment